(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مرکز زیبایی ایریس / جوانسازی پوست / هیدرودرمی و آبرسانی پوست
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

هیدرودرمی و آبرسانی پوست

هیدرودرمی و آبرسانی پوست

از جمله ارکان زیبایی هر انسانی به ظاهر او برمی گردد که پوست  یکی از این ارکان می باشد، داشتن پوستی خوب، شفاف و شاداب و باطراوت نقش مهمی در زیبایی چهره ایفا می کند.کم آبی و خشکی پوست که برای همه تایپ های پوستی (چرب، مختلط، خشک)، ممکن است رخ دهد از جمله مشکلاتی است که با آن کم و بیش دست و پنجه نرم می کنیم و می تواند به دلایل مختلف از جمله بالا رفتن سن، آلودگی هوا، استفاده مکرر از لوازم آرایشی و طولانی مدت ماندن آن ها روی پوست،تغییرات فصلی ویا به طور ژنتیکی دچار خشکی پوست باشند . آبرسانی پوست با هیدرودرمی یکی از بهترین روش ها برای  آبرسانی پوست وبازگشت رطوبت به پوست می باشد.

 در ادامه موارد زیر را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • آبرسانی پوست با هیدرودرمی چگونه انجام می شود؟
  • انواع کاربرد هیدرودرمی و آبرسانی پوست چه می باشد؟
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام هیدرودرمی
  • مراقبت های پس از انجام هیدرودرمی
  • هیدرودرمی در چه نواحی از بدن انجام می شود ؟
  • تفاوت هیدرودرم و میکرودرم

 

آبرسانی پوست با هیدرودرمی چگونه انجام می شود؟

هیدرودرمی و آبرسانی  یا هیدرودرم آبریژن یک روش پاکسازی و آبرسانی پوست بدون درد می باشد.هیدرودرمی پوست که روش سریع آبرسانی  پوست شناخته می شود می تواند به صورت شگفت انگیزی برشادابی و رطوبت پوست تاثیر گذاشته و ظاهری شاداب آری از هرگونه لکه های پوستی قهوه ای رنگ ناشی از افزایش سن،منافذ باز پوستی و خطوط ریز و چین و چروک ها را ایجاد می کند.

روند انجام هیدرودرم آبریژن ؛ لایه‌برداری ، پاک‌سازی عمیق پوست و آب‌رسانی با استفاده از آب و اکسیژن  می باشد و یکی از تفاوت های آن نسبت به میکرودرم آبریژن، آبرسانی عمیق پوست می باشد.دراین روش خارجی ترین لایه پوست که شامل سلول های مرده است توسط کریستال‌های میکروپولیشینگ ساییده و تراشیده می شود و بعد از پاکسازی، سرم های مخصوص آبرسان پوست با فشار وارد لایه های زیرین پوست می شود.

هیدرودرمی و آبرسانی پوست

 

انواع  کاربرد هیدرودرمی و آبرسانی پوست چه می باشد؟

یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها  برای از بین بردن  پیری پوست هیدرودرم آبریژن می باشد؛

  • رفع خشکی پوست و مرطوب شدن آن
  • از بین بردن خطوط و چین و چروک های پوستی
  • ترمیم منافذ باز پوست
  • ایجاد بافت پوستی هموار و یک پارچه
  • رفع آکنه و تیرگی ها و لکه های پوستی
  • رفع چربی بیش از اندازه پوست
  • لایه برداری و پاکسازی پوست

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام هیدرودرمی

اغلب تاثیرات مثبت آبرسانی با هیدرودرمی پس از یک بار انجام این روش به راحتی قابل مشاهده خواهد بود اما برای بهبود کامل پوست و از بین بردن چین و چروک و لک های پوستی ،با استفاده از تشخیص پزشک و معمولا بین ۶ تا ۱۰ جلسه  بیست دقیقه ای برای هیدرودرمی نیاز است.

مراقبت های پس از انجام هیدرودرمی

معمولا طبق نظر پزشک بهتر است از مرطوب کننده ها و کرم های دور چشم و مرطوب کننده های صورت استفاده شود چون پس از هیدرودرمی جذب مرطوب کننده ها و آبرسان ها به پوست بیستر شده و کیفیت هیدرودرمی را بالا می برد

 

هیدرودرمی در چه نواحی  از بدن انجام می شود ؟

بیشتر در نواحی صورت ،گردن و دکلته انجام می شود اما در هر نواحی دیگر از بدن که نیاز به آبرسانی و رطوبت رسانی و نرم شدن پوست باشد نیز قابل اجراست.

 

مرکز زیبایی ایریس مجهز به پیشرفته ترین دستگاه لیزرموهای زائد و سایر خدمات تزریق بوتاکس، تزریق ژل و خدمات تخصصی پوست می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره تلفن ۴۰۴۴۰۳۲۲۲ تماس حاصل نمایید.

اینستاگرام

 

 

تفاوت هیدرودرم و میکرودرم

امروزه محبوبیت هیدرودرم از میکرودرم فراتر رفته اما هر کدام از این روش ها به نوبه خود در داشتن پوستی شاداب و جوان به ما کمک خواهند کرد.در میکرودرم آبریژن از سوزن های نوک تیز(کریستالی یا الماسی ) برای تراشیدن سطح پوست انجام می شود اما  در هیدرودرم آبریژن از یک اعمال کننده پوستی غیر کریستالی استفاده می شود و یک روش غیر تهاجمی محسوب می شود.، سیستم تراش هیدرودرم علاوه بر برداشتن لایه خارجی مواد مورد نیاز پوست همچون ویتامین ها و مواد معدنی و غذایی لازم را به سطوح عمیق پوست می برد.

میکرودرم آبریژن مناسب کسانی است که بیشتر خواهان لایه برداری می باشند و پوستی حساس دارند و متقاضی جوان سازی پوست هستند.اما روش هیدرودرمی علاوه بر لایه برداری و پاکسازی یک روش آب رسانی محسوب می شود و انتخاب هرکدام از روش ها بسته به نیاز پوست شما و توسط پزشک تشخیص داده می شود و بهترین روش انتخاب می شود.

کلینیک  تخصصی آیریس در غرب تهران با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت،میکرودرمی و هیدرودرمی ، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

 

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *