(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مرکز زیبایی ایریس / لیزر موهای زائد / هزینه لیزر موهای زائد
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد بستگی به چندین عامل از جمله، نوع پوست، تعداد جلسات مورد نیاز، دستگاه مورد استفاده برای لیزر، محل کلینیک و… دارد.

هزینه لیزرموهای زائد

عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد

تعیین دقیق هزینه لیزر موهای زائد نیاز به بررسی حضوری دارد و بیان یک مبلغ، نمی‌تواند خیلی دقیق باشد چون موهای زائد در بخش‌های مختلف بدن رشد می‌کنند و ضخامت، رنگ و… آن‌ها متفاوت است. بنابراین در این نوشته، عواملی که بر هزینه کلی لیزر موی زائد اثرگذار است را بیان می‌کنیم.

نوع پوست

نوع پوست فرد یکی از عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد است. افرادی که پوست تیره‌تر دارند، ممکن است برای به دست آوردن نتایج دائمی نیاز به تعداد جلسات درمانی بیشتر داشته باشند یا نیاز باشد درمان‌های اضافی‌تر دریافت کنند. این امر می‌تواندموجب افزایش هزینه درمان برای افراد با پوست تیره‌تر شود.

تکنولوژی و تجهیزات مورد استفاده

نوع تکنولوژی و تجهیزات مورد استفاده نیز می‌تواند بر هزینه لیزر تاثیرگذار باشد. هر یک از دستگاه‌ها، تجهیزات و  تکنولوژی‌های لیزر قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد، تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر هزینه بیشتری دارند. بنابراین، نوع تکنولوژی و تجهیزات مورد استفاده نیز بر هزینه کلی لیزر موهای زائد تاثیرگذار است. برای آشنایی بیشتر از این دستگاه‌ها و تکنولوژی‌ها، تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم

دستگاه لیزر الکساندرایت: دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد است. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم طول موج و انرژی برای از بین بردن موهای زائد است. افرادی که پوست سفید و موهای تیره دارند این دستگاه برای آن‌ها مفید و کاربردی است. این دستگاه برای افرادی که پوست تیره‌تر دارند خیلی مناسب نیست.

دستگاه لیزر Nd- YAG:   دستگاه لیزر Nd-YAG یا پالس بلند، دستگاه بی‌خطر و موثر در از بین بردن طولانی ‌مدت موهای زائد برای افرادی با پوست تیره است. این نوع لیزر از یک طول ‌موج نزدیک به مادون قرمز استفاده می‌کند که به ‌طور عمیق به پوست نفوذ می‌کند و سپس توسط رنگدانه مو جذب می‌شود. لیزر Nd-YAG تاثیری بر موهای سفید و روشن و نازک ندارد همچنین، در مقایسه با برخی از لیزرهای دیگر، درد این لیزر بیشتر است و خطر سوختگی، زخم، قرمزی، تغییر رنگ پوست و ورم وجود دارد. برای جلوگیری از این مشکلات، تکنیسین ماهر و متخصص برای استفاده از دستگاه و رعایت دقیق دستورات پس از مراقبت مهم است.

هزینه لیزر موهای موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت که برای پوست سفید و موهای تیره استفاده می‌شود با هزینه استفاده از دستگاه لیزر Nd- YAG که برای پوست‌های تیره کاربرد دارد، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: هزینه تزریق ژل لب

محل کلینیک و هزینه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM

 این دو نوع دستگاه یک ترکیب پیشرفته از تکنولوژی‌های مختلف را برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها مزیت هر سه دستگاه الکساندرایت، Nd:YAG و دایود را با هم دارند. یعنی هر ۳ طول ‌موج دستگاه‌های نامبرده شده را دارد، اگر دارای موی بلوند یا روشنی هستید یا موهای نازکی دارید یا پوست تیره و برنزی دارید این دستگاه با تغییر فرکانس مناسب برای پوست و موی شما می‌تواند به‌راحتی موهای زائد را از بین ببرد. این دو دستگاه با ترکیب ۳ طول ‌موج مختلف، به بهترین نحو ممکن در ساختار و عمق پوست نفوذ می‌کند تا موهای زائد شما را به‌طور کامل از بین ببرد.

بدیهی است که چنین دستگاهی که هم برای پوست‌های روشن، هم برای پوست‌های تیره و موهای روشن و نازک قابل استفاده است هزینه استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد متفاوت از دستگاه‌های دیگر خواهد بود.

محل کلینیک

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن می تواند بر اساس محل کلینیک متفاوت باشد. به طور کلی، کلینیک ها در شهرهای بزرگتر و مناطق ثروتمندتر معمولاً گران تر از درمانگاه ها در شهرهای کوچکتر و مناطق پایین شهر هستند.

نواحی مورد نظر

نواحی مورد نظر برای لیزر موهای زائد، بر هزینه انجام آن اثرگذار است. قیمت‌ لیزر موهای زائد براساس نوع ناحیه‌‌ای که قصد انجام لیزر را دارید، متفاوت است. نواحی بزرگ‌تر و وسیع‌تر بدن نیاز به زمان بیشتری برای انجام لیزر دارند، بنابراین هزینه آن‌ها نیز بیشتر است.

بیستر بخوانید: هزینه مزوتراپی صورت

تخصص و هزینه لیزر موهای زائد

تعدا جلسات مورد نیاز برای لیزر

 یکی از عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد، تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام آن است. تعداد دقیق جلسات لیزر موهای زائد مورد نیاز بستگی به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، رنگ و ضخامت مو، ناحیه مورد نظر دارد.

برای کسب نتایج بهتر، لازم است چند جلسه لیزر انجام شود. معمولا جلسات لیزر موهای زائد در فواصل زمانی حدود ۴ تا ۶ هفته تعیین می‌شوند.

تراکم مو

تراکم مو نیز می تواند بر قیمت لیزر موهای زائد تاثیر بگذارد. افرادی که موهای متراکم تری دارند برای دستیابی به نتایج دائمی به درمان های بیشتری نیاز دارند. بنابراین، هزینه این روش ممکن است برای کسانی که موهای ضخیم تر دارند بالاتر باشد.

رنگ پوست

رنگ پوست نیز می‌تواند بر هزینه لیزر موهای زائد موثر باشد. افرادی که پوست روشن‌تری دارند به لیزر موهای زائد پاسخ بهتری می‌دهند.

تجربه متخصص

تجربه متخصص نیز می‌تواند بر هزینه لیزر موهای زائد تاثیر بگذارد. معمولا متخصصان با تجربه هزینه‌های بالاتری را برای خدمات خود دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل لب

رنگ پوست و هزینه لیزر موهای زائد

نتیجه‌گیری

هزینه لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عواملی که بر هزینه تاثیر می‌گذارند می‌توان به محل کلینیک، نواحی مورد نظر برای لیزر، تعداد جلسات مورد نیاز، سطح تکنولوژی استفاده شده و… اشاره کرد.

سوالات متداول

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن یکی از روش های موثر برای جوان سازی ناحیه واژن است که کاملا بی خطر بوده و اگر اصولی و همچنین در محیط...

کربوکسی تراپی در فیشیال

کربوکسی تراپی در فیشیال

کربوکسی تراپی در فیشیال یکی از جدیدترین روش هایی است که می توانید برای جوانسازی و برطرف کردن انواع مشکلات پوست صورت و...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *