(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی موثر و کاربردی برای از بین بردن موهای زائد در بخش‌های مختلف بدن مانند چانه، کمر، خط باسن، گردن، پیشانی، خط بیکینی ، بیکینی و واژن، چانه و پشت لب و زیر بغل است.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موی زائد، روش زیبایی غیر تهاجمی است که از انرژی نور متمرکز برای هدف قرار دادن و تخریب فولیکول‌های مو استفاده می‌کند. این درمان باعث کاهش طولانی مدت رشد مو می‌شود.

لیزر موی زائد در کدام نواحی قابل استفاده است؟

از لیزر می‌توان در تمامی نواحی بدن استفاده کرد در بخش زیر در این خصوص صحبت می‌کنیم.

چانه و پشت لب

لیزر موی زائد برای افرادی که می‌خواهند موهای زائد چانه و پشت لب را از بین ببرند، گزینه مناسبی است. این درمان می‌تواند به طور موثری رشد مو را در این نواحی هدف قرار داده و کاهش دهد. لیزر انرژی نور متمرکزی را ساطع می‌کند که توسط رنگدانه موجود در فولیکول‌های مو جذب می‌شود و به آن‌ها آسیب می رساند و از رشد مو در آینده جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد بیکینی

پیشانی

موهای ناخواسته روی پیشانی را می‌توان با لیزر با موفقیت درمان کرد. لیزر فولیکول‌های مو را هدف قرار داده و رشد مو را در این ناحیه کاهش می‌دهد.

لیزر موهای زائد در کدام نواحی قابل استفاده است؟

دست و پا

لیزر موی زائد راه حلی مناسب برای افرادی است که به دنبال حذف موهای زائد دست و پا هستند. چه موهای زائد در پشت دست و چه در انگشتان پا، لیزر می‌تواند رشد مو در این نواحی را کاهش دهد. این روش بی خطر است و نتایج طولانی مدتی دارد.

سینه

لیزر موی زائد  برای از بین بردن موهای زائد ناحیه قفسه سینه نیز استفاده می‌شود. این روش در میان مردانی که خواهان سینه‌ای صاف‌و بدون مو هستند، کاربردی است. لیزر فولیکول‌های مو را هدف قرار داده و رشد مو را کاهش می‌دهد و ظاهری زیباتر را به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

گردن

موهای زائد روی گردن را می‌توان با لیزر از بین برد. لیزر موی زائد گردن توسط یک متخصص آموزش دیده انجام می‌شود. لیزر مورد استفاده بسته برای گردن با توجه به نوع پوست و رنگ موی فرد متفاوت است.

زیر بغل

لیزر موی زائد زیر بغل، روش محبوب برای کاهش یا از بین بردن دائمی موهای زائد در ناحیه زیر بغل با استفاده از فناوری لیزر است. این کار راه حل موثر برای کسانی است که به دنبال داشتن زیربغل صاف و روشن هستند.

آیا لیزر موهای زائد را به طور دائمی از بین می_برد؟

خط باسن

لیزر موی زائد روشی موثر برای کاهش موهای زائد در خط باسن است. لیزر با هدف قرار دادن فولیکول‌های مو در امتداد خط ران، موجب کاهش طولانی مدت رشد مو می‌شود.

خط بیکینی ، بیکینی و واژن

لیزر موی زائد برای افرادی که مایل به حذف موهای زائد از خط بیکینی، ناحیه بیکینی و ناحیه تناسلی هستند، مناسب است.

بیشتر بخوانید: عوارض لیزر موهای زائد

کمر و شکم

لیزر موی زائد روشی مناسب برای کاهش موهای زائد در ناحیه کمر و شکم است. این روش در میان مردان و زنانی که خواهان ظاهری صاف و بدون مو در این ناحیه هستند، کاربردی است.

آیا لیزر، موهای زائد را به طور دائمی از بین می‌برد؟

لیزر موی زائد باعث کاهش رشد مو می‌شود. اثربخشی لیزر موی زائد بسته به عوامل فردی مانند رنگ مو، نوع پوست، تاثیرات هورمونی و ناحیه خاصی که تحت درمان است، می‌تواند متفاوت باشد. لیزر موی زائد به فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند و توانایی آن‌ها را برای رشد موهای جدید مهار می‌کند. توجه به این نکته مهم است که فولیکول‌های مو چرخه رشد متفاوتی دارند و چندین جلسه درمانی برای هدف قرار دادن فولیکول‌های مو در مراحل مختلف رشد نیاز است.

در حالی که لیزر موی زائد می‌تواند باعث کاهش طولانی مدت رشد مو شود، ممکن است برخی از موها در طول زمان دوباره رشد کنند. این می‌تواند تحت تاثیر عواملی مانند تغییرات هورمونی، ژنتیک و وجود فولیکول های موی خفته که در جلسات اولیه به طور موثر درمان نشده‌اند، باشد. علاوه بر این، ممکن است جلسات تکراری برای  از بین بردن رشد مجدد  لازم باشد.

خط باسن و لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب است؟

لیزر موی زائد برای طیف وسیعی از افراد مناسب است، در ادامه‌ی متن توضیحات بیشتری را بیان می‌کنیم.

مناسب برای افرادی با موهای تیره و پوست روشن

لیزر موی زائد برای افرادی که موهای تیره، ضخیم و پوست روشن دارند، موثرتر است. به این دلیل که لیزر، رنگدانه (ملانین) را در فولیکول‌های مو هدف قرار می‌دهد و تضاد بین موهای تیره و پوست روشن باعث جذب بهتر انرژی لیزر می‌شود. با این حال، پیشرفت در فناوری لیزر، درمان افراد با طیف وسیع‌تری از رنگ پوست و رنگ مو را ممکن کرده است.

مناسب برای مردان و زنان

لیزر موی زائد هم برای آقایان و هم برای خانم‌هایی که می‌خواهند موهای زائد را کاهش دهند یا از بین ببرند، مناسب است.

مناسب برای افرادی که به دنبال راه حل بلندمدت کاهش مو هستند

لیزر موی زائد یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال راه حلی طولانی مدت برای کاهش موهای زائد هستند.

نتیجه‌گیری

لیزر موهای زائد، روشی موثر برای کاهش و حذف دائمی موهای زائد از نقاط مختلف بدن است. از نواحی حساس مانند صورت، دستگاه تناسلی و زیربغل گرفته تا نواحی بزرگ‌تر مانند کمر و شکم، لیزر می‌تواند به شما کمک کند تا از موهای زائد خلاص شوید.

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی

بیکینی یکی از مناطق بسیار حساس بدن است که رعایت بهداشت آن مهم است چرا که در غیر این صورت می‌تواند باعث بروز عفونت‌های...

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان

در دنیای امروز، جایی که ظاهر افراد نقش مهمی در تعاملات اجتماعی ایفا می‌کند، موهای زائد برای بسیاری از مردان به یک...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۱۰ دیدگاه ها
  1. خیلی ممنون از مطالب خوبتون ممنون که انقدر خوب راهنمایی میکنید.

    پاسخ
    • ممنون از توجهتون دوست عزیز

      پاسخ
  2. چقدر جالب بود تاریخچه هه! هزینه فول بادی چقدره؟

    پاسخ
    • ممنون از توجهتون
      فول بادی از پیشانی تا انگشتان پا ۷۵۰ اما پکیج های دیگه هم داریم با قیمت های مختلف و بسیار کاربردی که میتونید از پیج اینستاگراممون دنبال کنید.

      پاسخ
  3. سلام…میشه حدودی بگید که لیزر کل بدن به جز صورت چقدر در میاد؟؟

    پاسخ
    • سلام عزیزم. پکیج ها مختلفه تقریبا از ۳۰۰ به بالا. برای اطلاع دقیق میتونید تماس بگیرید.

      پاسخ
  4. سلام لیزرموی ناحیه تناسلی اقایان هم دارید؟قیمت هم لطفابفرمایید.درصورت پاسخ منفی لطفا۱مرکز خوب باپزشکوپرسنل حرفه ای معرفی کنید.ممنون

    پاسخ
    • سلام
      بله انجام میدیم
      قیمت ۲۸۰ هزار تومان هست

      پاسخ
  5. هزینه لیزر کل صورت چقدره؟

    پاسخ
    • سلام تخفیف داریم در حال حاضر. اینستاگرام دایرکت بدین بهتون عرض کنیم https://www.instagram.com/iris_beautyclinic/

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *