(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مرکز زیبایی ایریس / لیزر موهای زائد / جزئیات لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

جزئیات لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

تنوع دستگاه های لیزر موهای زائد در بازار زیاد است اما معروف ترین آن ها دستگاه لیزر الکساندرایت است که به آن دستگاه لیزر الکس هم می گویند. لیزر الکساندرایت لیزری شناخته شده و محبوب در بین دستگاه های موجود است. این لیزر از کریستال الکساندرایت به عنوان منبع نوری خود استفاده می کند. لیزر الکساندرایت لیزری با نور قرمز است که طول موج خاصی (۷۵۵ نانومتر) ایجاد می کند و قابل تنظیم است. این دستگاه لیزر موهای زائد خیلی پرطرفدار بوده و کسانی که در مراکز مختلف از آن استفاده کرده اند رضایت کامل داشته اند.

دستگاه-لیزر-الکساندرایت-کندلا

کاربرد دستگاه الکساندرایت

کاربرد دستگاه الکساندرایت در لیزر موهای زائد به طور دائمی است. این دستگاه لیزر، موهای زائد در هر نوع پوستی را از بین می برد. دستگاه لیزر موهای زائد الکس عمق نفوذ بالایی دارد و به ریشه و فولیکول مو به طور مستقیم نفوذ می کند. که این مسئله باعث شده است جلسه های درمانی کمتری برای نتیجه گیری از آن لازم باشد.

مزیت های استفاده از دستگاه الکساندرایت در لیزر موهای زائد

  • بدون درد
  • تعداد جلسات کم
  • پوشش دهی بالا
  • عمق و نفوذ بیشتر
  • روشی سریع برای حذف موهای زائد
  • موثر در از بین بردن موهای نازک تر
  • تاثیر گذاری بعد از اولین جلسه لیزر
  • مناسب برای پوست های روشن تا تیره
  • سرعت تکرار بالا یعنی لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در زمان کوتاه تر و با سرعت بیش تری نسبت به سایر دستگاه ها انجام می پذیرد.

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

اگر می خواهید از دستگاه الکساندرایت برای حذف موهای زائد خود استفاده کنید باید از شش هفته قبل از بند، موم یا الکترولیز استفاده نکرده باشید؛ چون در روند لیزر ریشه مو هدف قرار می گیرد. اگر قبل از انجام لیزر از موارد نام برده استفاده شود لیزر به خوبی جواب نمی دهد. قبل از انجام لیزر موهای زائد زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید و برنزه نکنید. اگر این نکات رعایت شوند عوارض لیزر به حداقل می رسد.

چند روز قبل از لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت باید شیو کنید؟

یک روز قبل از لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت ناحیه ی مورد نظر برای لیزر را بتراشید. دلایل این توصیه عبارتند از موارد زیر:

  • موی بلند باعث انتقال گرما به پوست می شود و ممکن است باعث ایجاد سوختگی شود.
  • شیو کردن موها یک روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت باعث کم شدن بوی ناشی از لیزر می شود.
  • تراشیدن ناحیه ی مورد نظر برای لیزر موهای زائد باعث می شود سطح پوست قابل دسترس باشد و بهترین نتیجه از لیزر حاصل شود.

نحوه ی انجام لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

در هنگام انجام لیزر از عینک محافظ استفاده کنید. فرد متخصص هند پیس دستگاه لیزر الکساندرایت را روی پوست قرار می دهد و دستگاه را فعال می کند. بسیاری از افراد دریافت هر پالس را مثل برخورد آرامِ کش به پوست خود توصیف می کنند که در طول درمان با وسایل خنک کننده رفع می شود. این دستگاه مجهز به سیستم سرمایش داخلی است. این سیستم خنک کننده باعث کم شدن درد و سوزش می شود.

ایمنی و عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

لیزر موهای زائد با الکساندرایت درمانی ایمن است به شرطی که فرد توصیه های متخصص را رعایت کند. اشعه لیزر دستگاه الکساندرایت سرطان زا نیست و هیچ گونه عوارضی را به همراه نخواهد داشت. ممکن است کمی قرمزی یا احساس سوزش خفیف را بعد از لیزر موهای زائد خود احساس کنید ولی این عوارض طبیعی هستند و  بعد از یکی دو ساعت از بین می روند.

عوارض لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت معمولا جزئی است مانند درد که با وسایل خنک کننده پوست و یا پماد بی حسی رفع می شود. قرمزی و خارش که ممکن است بعد از یک روز از بین برود.

خوب است بدانید که …

لیزر موهای زائد الکساندرایت دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو آمریکا است. شرکت تولید کننده لیزر الکساندرایت در آمریکا این دستگاه را به کل دنیا صادر می کند.

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

طول موج نوری که از لیزر الکساندرایت ساطع می شود به انرژی گرمایی تبدیل می شود در این صورت حرارت آن به ناحیه هدف می رسد. در واقع این نور، ناحیه انتخاب شده را گرم می کند تا موهای آن قسمت را از بین ببرد. از دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت برای هر پوست و مویی می شود استفاده کرد و نتایج خوبی هم گرفت.

بهتر است بدانید برای کسانی که دارای پوست روشن و موی تیره هستند بهتر است. برای افرادی که پوست تیره دارند باید از خنک کننده دستگاه استفاده کنند تا نتیجه خوبی بگیرند. دستگاه الکساندرایت در کیو سوئیچ تنظیم می شود و با پالس های کوتاه به حذف موهای زائد می پردازد. پالس های نوری فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد و باعث می شود فولیکول ها از ریشه بیرون آیند و بعد از مدتی رشد آن ها کم شود.  

توصیه می شود برای خلاص شدن از پر مویی از این دستگاه استفاده کنید؛ چون  تنها لیزری است که می تواند حدود ۷۰ درصد موهای زائد را از بین ببرد. به طور کامل هم حدود ۸ تا ۱۲ جلسه برای از بین بردن بیشتر موها نیاز است. این دستگاه لیزر موهای زائد برای درمان سریع نواحی بزرگی مانند دست، پا، صورت، خط بیکینی، زیر بغل و پشت بدن  مناسب است.

مزایای لیزر

اصلی ترین مراقبت بعد از لیزر موهای زائد

می توانید از کیسه یخ برای تسکین ناحیه لیزر شده استفاده کنید. تا چند روز بعد از لیزر موهای زائد از اسکراب ها یا حتی از مالش دادن ناحیه لیزر شده خودداری کنید. محافظت از پوست در برابر نور خورشید را جدی بگیرید.

توصیه هایی درباره لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

اقدامات قبل از لیزر و مراقبت های بعد از آن را رعایت کنید. تاثیر گذاری بعد از ۶ یا ۸ جلسه مشخص می شود. دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت دارای عملکردی آسان و راحت است. حتما در طول جلسات  لیزر موهای زائد برای محافظت از چشم از عینک مخصوص استفاده کنید. خنک کننده لیزر باعث کم شدن درد و ایجاد حس آرامش در فرد می شود.

پکیج های تخفیفی لیزر موهای زائد

چند جلسه برای نتیجه گیری از لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت لازم است؟

در صورتی که شما به بهترین مرکز لیزر در تهران مراجعه کنید، گذراندن حدود ۶ تا ۸ جلسه برای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت لازم است تا نتیجه به دست آید.

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی

بیکینی یکی از مناطق بسیار حساس بدن است که رعایت بهداشت آن مهم است چرا که در غیر این صورت می‌تواند باعث بروز عفونت‌های...

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان

در دنیای امروز، جایی که ظاهر افراد نقش مهمی در تعاملات اجتماعی ایفا می‌کند، موهای زائد برای بسیاری از مردان به یک...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *