(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مرکز زیبایی ایریس / لیزر موهای زائد / لیزر موهای زائد آقایان
مدت زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان، یک روش مناسب و کاربردی برای کاهش و از بین بردن موهای اضافه در بدن است. با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته لیزر، موهای زائد را به‌ طور دائمی و بدون نیاز به تراشیدن از بین ببرید. با انجام این کار توسط تیم متخصص، از نتایج قابل توجهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهره‌مند شوید. همچنین، با این روش پیشرفته و بی‌دردسر، به راحتی موهای اضافی بدن خود را برای همیشه از بین ببرید. اگر شما جزو افرادی هستید که از داشتن موهای زائد در بدن خود ناراحت هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید.

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان چیست؟

لیزر موهای زائد آقایان یک روش پزشکی است که برای کاهش و حذف موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. درست است که لیزر موهای زائد بیشتر برای خانم‌ها استفاده می‌شود اما استفاده از لیزر برای آقایان نیز بسیار مفید و کاربردی است. در این روش، از یک دستگاه لیزر با توان و طول موج مناسب بر روی نواحی مورد نظر استفاده می‌شود. در فرایند لیزر موهای زائد، نور را بر روی ریشه موها متمرکز نموده و انرژی لیزر را به پیگمنت موها منتقل می‌کنند.با این کار، پیگمنت موها انرژی لیزر را جذب کرده و آن را به حرارت تبدیل می‌کند. این تغییرات حرارتی باعث تخریب ریشه مو و مهار رشد آن می‌شود.

لیزر موهای زائد آقایان چگونه کار می کند؟

موهای بدن، اگرچه کاملا طبیعی هستند، اما می توانند برای بسیاری از افراد نا خوشایند باشند. مردان به دنبال راه‌های کارآمد برای از بین بردن موهای زائد هستند، به خصوص که سایر انواع حذف مو، مانند اپیلاسیون، اصلاح و کرم‌های موبر، زمان‌بر هستند و دوام زیادی ندارند. همچنین، بعد از استفاده از این روش‌ها ممکن است بدن دچار خارش و سوزش شود و سایه ای در زیر پوست ایجاد گردد که رنگ ناهمواری به پوست می‌دهد. همچنین دسترسی به بسیاری از نواحی بدن خودتان سخت است و این فرایند حذف مو را سخت تر می‌کند.

لیزر مو آقایان

لیزر موهای زائد آقایان روشی است که در آن پرتو لیزر به سمت پوست هدف قرار می گیرد تا موها را از بین ببرد و از رشد مجدد آن جلوگیری کند. پرتو خاصی از نور اپیدرم (سطح پوست) را دور می زند و فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و از تولید مو جلوگیری می کند.

 نور لیزر با هدف قرار دادن فولیکول به گرما تبدیل می شود. این بدان معنی است که با برخورد لیزر به فولیکول مو، ساقه مو ضعیف می شود. در طی یک دوره درمان، فولیکول می‌میرد و موها نمی‌توانند دوباره رشد کنند و در نتیجه از رشد مو جلوگیری می شود. پس از آن، رشد مجدد به حداقل می‌رسد و مو تا ۹۰٪ کاهش می یابد. اگر دوباره رشد موها را تجربه کنید، نرم‌تر، ظریف‌تر و روشن‌تر از قبل می‌شوند.

در کلینیک زیبایی آیریس متخصصان بسیار آموزش دیده و با تجربه ما از لیزرهای اصل و انواع دستگاه های لیزر مناسب مانند دستگاه الکساندرایت کندلا برای این کار استفاده می کنند و یک برنامه درمانی شخصی برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن ایجاد می کنند.

کاربرد لیزر موهای زائد آقایان

شما می توانید از مزایای لیزر موهای زائد آقایان تقریبا در هر نقطه از صورت و بدن، حتی نواحی حساس مانند ناحیه شرمگاهی استفاده کنید.

رایج ترین مکان هایی که مردان برای لیزر موهای زائد انتخاب می کنند عبارتند از:

برای اطمینان از اینکه موثرترین درمان لیزر موهای زائد مردان را دریافت می‌کنید، همیشه قبل از درمان با یک متخصص حرفه‌ای مشورت کنید و به بهترین کلینیک لیزر مراجعه کنید، زیرا مواردی مانند اسکار، کلوئید یا داروهایی که مصرف می‌کنید، می‌توانند بر روند درمان تأثیر بگذارند.

لیزر موهای زائد آقایان بر روی چه نواحی از بدن استفاده می‌شود؟

لیزر موهای زائد آقایان در مناطق مختلفی از بدن قابل استفاده است. نواحی زیر را می‌توان لیزر نمود:

  • صورت: سبیل، گونه‌ها، ابروها و روی گونه‌ها
  • گردن: شامل نواحی زیر چانه و پشت گردن است.
  • سینه: شامل سینه و پشت شانه‌ها است.
  • شکم: شامل شکم و ناف است.
  • دست‌ و پاها: اگر نیاز باشد، می‌توان لیزر موهای زائد را بر روی دست‌ و پاها نیز استفاده کرد.
  • شانه‌، پشت و کمر است.
  • زیر بغل و سرشانه

نکته: تعیین نواحی مشخص برای لیزر موهای زائد آقایان به ترجیحات شخصی نیز بستگی دارد و از این بابت محدودیتی وجود ندارد.

آیا انجام لیزر موهای زائد بدن آقایان برای همه مناسب است؟

انجام لیزر برای کاهش و از بین بردن موهای زائد برای بسیاری از افراد مناسب است، اما پاسخ به این روش درهمه افراد یکسان نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • رنگ پوست: لیزر برای مردان با پوست روشن و موهای تیره بهتر عمل می‌کند.
  • ضخامت و رنگ مو: معمولا افردای با موهای تیره و ضخیم بهتر به لیزر موهای زائد پاسخ می‌دهند.

نکات مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن آقایان

برای لیزر موهای زائد، مراجعه نزد پزشک متخصص بسیار مهم است. مراجعه به متخصص و دریافت مشاوره به شما کمک می‌کند تا روش مناسب درمان برای شما انتخاب شود. پس از دریافت مشاوره، لازم است تا برنامه‌های درمانی مشخص شده را به صورت منظم دنبال کنید تا نتیجه مورد نظر را بگیرید. ۵ نکته‌ای که بهتر است به آن‌ها توجه کنید:

  1. قبل از انجام لیزر، باید ناحیه مورد نظر را بتراشید.
  2. در صورت وجود درد، می‌توانید از ژل ضد دردی که تجویز می‌شود، استفاده کنید.
  3. موقع انجام لیزر باید از عینک محافظ که به شما داده می‌شود، استفاده کنید.
  4. در سه روز اول پس از لیزر موهای زائد، بهتر است از رفتن به سونا و استخر خودداری کنید.
  5. حداقل یک هفته پس از لیزر، از تماس با نور آفتاب خودداری کنید.

لیزرهای کلینیک آیریس مجهز به یک دستگاه خنک کننده ویژه هستند که به راحتی در طول درمان به کاهش درد کمک می کند، به خصوص در هنگام درمان نواحی حساس، مانند صورت یا ناحیه تناسلی.

مزایای لیزر موهای زائد آقایان

  • لیزر موهای زائد یک انتخاب رایج برای مردانی است که می خواهند موهای صورت و بدن را حذف کنند.
  • این یک انتخاب عالی برای حذف موهای زائد در مناطق سخت است.
  • از لیزر موهای زائد آقایان برای از بین بردن مو در فولیکول و جلوگیری از رشد مجدد آن استفاده می شود.
  • موهایی که دوباره رشد می کنند نرم تر و ظریف تر هستند.
  • لیزر موهای زائد مردان در تمام نواحی بدن از جمله صورت، گردن، سینه، پشت کمر، خط باسن و… به خوبی عمل می کند.

زمان به نتیجه رسیدن لیزر موهای زائد آقایان چقدر است؟

مدت زمان لازم به نتیجه رسیدن لیزر موهای زائد بر روی بدن آقایان متفاوت است و به عوامل متعددی مانند نوع پوست، مو و ضخامت آن، ناحیه مورد نظر و تعداد جلساتی که پزشک توصیه می‌کند، بستگی دارد. برای به دست آوردن اثرات طولانی مدت، ما به طور معمول ۸ تا ۱۲ جلسه درمان حذف موهای زائد را با فاصله ۴ تا ۶ هفته، بسته به ناحیه ای از بدن که تصمیم گرفته اید لیزر کنید، توصیه می کنیم.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

کلینیک آیریس دارای پکیج های گوناگونی با قیمت های مختلف است که با توجه به نیاز و مناطق مورد نظر شما در لیزر بهترین پکیج را به شما ارائه می دهد. قیمت لیزر کل بدن آقایان عموما با توجه به مواردی همچون: ناحیه مورد نظر، تعداد جلسات، مکان قرارگیری کلینک، نوع دستگاه و… تعیین می شود.

-لیست-قیمت-لیزر-آقایان

نتیجه‌گیری

لیزر موهای زائد آقایان، نیز برای کاهش و از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن انجام می‌شود. قبل از تصمیم‌گیری درباره انجام لیزر موهای زائد، توصیه می‌کنیم با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند شما را درباره ویژگی‌های پوستی، رنگ و نوع مو و همچنین انتظارات شما و نتایج ممکن، راهنمایی کنند.

سوالات متداول

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

لیزر موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی

بیکینی یکی از مناطق بسیار حساس بدن است که رعایت بهداشت آن مهم است چرا که در غیر این صورت می‌تواند باعث بروز عفونت‌های...

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان

در دنیای امروز، جایی که ظاهر افراد نقش مهمی در تعاملات اجتماعی ایفا می‌کند، موهای زائد برای بسیاری از مردان به یک...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *