(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده یکی از عمل های زیبایی صورت رایج در میان بانوان می باشد که موجب  زیبایی و جوانی می شود.  خط خنده همان چین و چروک هایی می باشد که به لب و بینی هر فردی وابسته و وصل هستند. هر چه میزان سن افراد بالاتر می رود این چین و چروک ها بیشتر نمود پیدا می کنند و خط خنده ی فرد بیشتر نشان داده می شود. این چروک ها به صورت دو خط با نام خط خنده در دو طرف صورت نمایان هستند که از انتهای بینی به سمت گوشه ای لب ها امتداد دارند و موجب می شوند گونه ی فرد از لب بالایی او جدا شود. هر چه سن بالا می رود کلاژن موجود در پوست کاهش پیدا می کند و با خنده ی فرد این خطوط بیشتر نشان داده می شوند و عمق بیشتری به خود می گیرند. حال برای بانوان که همیشه مایل به زیبایی و جوانی هستند چه راه حلی وجود دارد؟ یکی از راه حل هایی که امروزه در میان بانوانی که به جوانی و زیبایی خود اهمیت بسیار می دهند، تزریق ژل خط خنده می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید.

تزریق ژل خط خنده چگونه انجام می شود؟

ژل هایی که برای عمل های زیبایی مورد استفاده واقع می شوند وارد لایه درمیس پوست که در زیر اپیدرمیس وجود دارد می شوند و موجب حجم دادن و حجیم شدن آن می شوند. با افزایش سن حجم نواحی از صورت از بین می رود که با تزریق ژل می توان این حجم را برگرداند. تزریق ژل خط خنده نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. هنگامی که تزریق ژل انجام می شود با ورود حجم جدید برای جبران حجم از دست رفته عمق چین و چروک ها کاهش پیدا می کند. علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری مانند استفاده از دخانیات و یا از دست دادن آب بدن نیز می تواند موجب کاهش حجم صورت شود.

 

در رابطه با تزریق ژل  باید بگوییم انواع مختلفی از ژل ها به پوست تزریق می شوند اما متداول ترین و شایع ترین نوع ژلی که برای تزریق ژل خط خنده مورد استفاده قرار می گیرد هیالورونیک اسید می باشد که این نوع ژل مناسب ترین ژل برای جبران حجم از دست رفته ی صورت و کاهش عمق چین و چروک هاست. هیالورونیک اسید و ژل هایی که با آن تشکیل می شوند به گونه ای عمل می کنند که موجب می شوند آب جذب منطقه ی تزریق شود، در نتیجه موجب طراوت و افزایش حجم صورت می شوند. در طی فرآیند تزریق ژل در خط خنده، هیالورونیک اسید موجب می شود تا بدن بیشتر و بیشتر هیالورونیک اسید طبیعی را بسازد و در نتیجه ی آن کلاژن و الاستین بیشتری ترشح می شوند که موجب جوانی و شادابی پوست صورت می شود.

مرکز زیبایی ایریس مجهز به پیشرفته ترین دستگاه  لیزرموهای زائد و سایر خدمات تزریق بوتاکس، تزریق ژل و خدمات تخصصی پوست می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره تلفن ۴۰۴۴۰۳۲۲۲ تماس حاصل نمایید.

اینستاگرام

تزریق ژل خط خنده چه مدت ماندگار است؟

برای این سوال پاسخ دقیقی وجود ندارد که بگوییم این ژل تا چه زمانی ماندگار است زیرا این ماندگاری به عوامل مختلفی از جمله کیفیت ژلی که تزریق می شود و همچنین ناحیه ی صورت بستگی دارد. می توانیم بگوییم به طور معمول این عمل بین شش ماه تا دو سال می تواند ماندگاری داشته باشد.

برای تزریق ژل خط خنده صورت به چه مقدار ژل نیاز است؟

مقدار ژلی که برای تزریق ژل خط خنده ی صورت مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است و به این بستگی دارد که تعداد چین و چروک های خط خنده چقدر باشد و همچنین عمق آن ها چقدر باشد. هر چقدر که تعداد خطوط بیشتر باشد و یا عمق آن ها بیشتر باشد در نتیجه مقدار ژلی که لازم است نیز افزایش می یابد.

چگونه عمل تزریق ژل خط خنده ی صورت را ماندگار تر کنیم؟

همان طور که گفتیم تزریق ژل خط خنده موجب زیبایی و جوانی و همچنین جذابیت بیشتر خانم ها می شود. ماندگار بودن این تزریق به عواملی نیز بستگی دارد که به دست خود فرد می باشد. از جمله این موارد که با رعایت آن ها می توان این تزریق را ماندگار تر کرد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • محافظت در مقابل اشعه های نور خورشید: برای آن که تزریق ژل خط خنده ماندگار تر شود توصیه اکید می شود که تا چند هفته بعد از انجام تزریق ژل از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب شود و حتما از یک کرم ضد آفتاب با کیفیت و SPF بالا استفاده شود. همچنین توصیه می کنیم در هنگام ظهر که تابش نور خورشید در شدید ترین حالت خود قرار دارد در مقابل نور خورشید قرار نگیرید تا ژل تزریق شده به خط خنده تجزیه نشود.
  • مراقبت صحیح: پس از انجام عمل تزریق ژل خط خنده ی صورت به بهترین نحو از پوست صورت خود محافظت کنید. مراقبت صحیح موجب می شود ژل تزریق شده دیر تر تجزیه شود. برای مراقبت از پوست از کرم های مرطوب کننده ی مرغوب با خاصیت آب رسانی بالا استفاده کنید تا طراوت و جوانی پوست صورت شما را حفظ کنند.
  • رژیم غذایی مناسب: یک رژیم غذایی مناسب و سالم علاوه بر این که سلامت شما را حفظ می کند موجب می شود تا شادابی پوست صورت شما بیشتر حفظ شود. بعد از تزریق ژل خط خنده توصیه می کنیم از مصرف زیاد قند و شکر خودداری کنید و همچنین سعی کنید از مواد غذایی بسته بندی شده کمتر استفاده کنید تا نتیجه بهتری برای شما حاصل شود.
  • دوری و اجتناب از استرس: از شرایط تنش زا و محیط های پر استرس دوری کنید. برای آن که تزریق ژل در صورت شما بهتر نتیجه دهد از استرس پرهیز کنید زیرا استرس موجب می شود هورمون کورتیزول که روند پیری را تسریع می کند بیشتر ترشح شود و این به ضرر شماست. بنابراین برای کسب آرامش مدیتیشن و یوگا را امتحان کنید.
  • تمدید به موقع تزریق ژل: بعد از تزریق اولیه با مشورت متخصص زمان مناسبی را برای تمدید در نظر بگیرید و قبل از آنکه ژل تزریق شده به طور کامل از بین برود برای تمدید اقدام کنید. در تمدید بار اول مقدار کمتری ژل تزریق کنید تا بتوانید بعد از گذشت یک مدت طولانی برای تزریق بیشتر اقدام نمایید.

 

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

عوارض تزریق ژل

عوارض تزریق ژل

عوارض تزریق ژل شامل قرمزی و تورم، عدم تقارن،  کبودی و خارش و حساسیت هستند که احتمال دارد در برخی از افراد بروز پیدا...

آشنایی با تزریق ژل لب روسی

آشنایی با تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی به منظور ایجاد لب‌های پر و حجیم انجام می‌شود. هدف اصلی از تزریق ژل لب با روش روسی، ایجاد حجم اضافی در...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *