(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مرکز زیبایی ایریس / مزوتراپی / تزریق هیر فیلر برای جلوگیری از موخوره، ریزش و تقویت موها
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

تزریق هیر فیلر برای جلوگیری از موخوره، ریزش و تقویت موها

بهترین روش درمان ریزش مو چیست؟ آیا شما هم راه های مختلفی را برای رفع مشکلاتی از قبیل نازک بودن تار موها، ریزش بیش از حد آن ها و حتی موخوره امتحان کرده ولی نتیجه ای نگرفته اید؟ در این مقاله می خواهیم یکی از جدیدترین روش های دست یابی به این اهداف یعنی تزریق هیر فیلر یا همان فیلر مو را به شما معرفی کنیم. با ما در وبسایت کلینیک زیبایی آیریس همراه باشید.

هیر فیلر

آمپول هیر فیلر چیست؟

هیر فیلر اولین ژل تزریقی به پوست سر برای تقویت موها و رفع مشکلاتی نظیر ریزش مو، موخوره و کاهش تراکم موها در جهان است که به طور اختصاصی برای درمان ریزش مو تولید شده است. فرمول اختصاصی این فیلر بر پایه ی اسید هیالورونیک و ۷ پپتید تشکیل شده که موجب تقویت سلول های مو و احیای پوست سر می شود.

هیر فیلر CYJ که در کلینیک آیریس مورد استفاده می گیرد و با نتایج درخشانی همراه است، توسط دکتر یونگ جو چونگ که ۱۴ سال گذشته را به تحقیق در مورد ریزش غیرطبیعی مو در مردان و زنان اختصاص داده، تولید شده است.

اگر موهای شما هم آسیب دیده و ضعیف هستند و یا این که ریزش مو یا موخوره دارید، تزریق هیر فیلر، روش درمانی مناسبی برای شما خواهد بود. هیر فیلر از طریق احیای سلول های پوست سر و در نتیجه احیای سلامت مو و پوست کف سر شما عمل می کند. این روش درمانی گردش خون را در سطح سر تقویت کرده و بهبود می بخشد. همچنین باعث احیای فولیکول های مو، تحریک رشد مو، تحریک رشد فولیکول ها و جلوگیری از ریزش موی شما می شود.

تزریق هیر فیلر چگونه انجام می شود و چه تأثیری دارد؟

هیر فیلر به روش میکرو اینجکشن بر روی پوست کف سر انجام می شود. با تزریق فیلر مو به پوست، به تدریج در طول یک دوره آزادسازی طولانی، مواد فیلر فعال می شوند و فولیکول ها و سلول های مو را تحریک کرده و رشد مو را تقویت می کنند. این روش مرگ سلولی را متوقف می کند، میکروسیرکولاسیون یا گردش خون در مویرگ ها را تحریک می کند، سلامت پوست سر را ارتقا می دهد و در نتیجه از ریزش مو جلوگیری می کند.

تزریق هیر فیلر در چند جلسه درمانی انجام می شود؟

برای دستیابی به نتایج مطلوب از تزریق هیر فیلر معمولاً گذراندن یک دوره ی چهار مرحله ای متوالی، هر دو هفته یک بار، امری ضروری است. مدت زمانی که هر جلسه ی درمانی طول می کشد چیزی حدود ۳۰ دقیقه است.

انجام تزریق هیر فیلر می تواند باعث قرمزی و حساسیت پوست سر شود که جای نگرانی نداشته و به مرور برطرف می شود. توصیه ی ما به شما این است که برای حفظ و تقویت اثرات درمانی، پس از گذشت ۶ ماه از آخرین جلسه ی درمانی خود یک جلسه ی درمانی دیگر نیز داشته باشید.

تعداد دقیق جلسات درمانی توسط متخصص پوست یا متخصص زیبایی شما، در طول جلسه ی مشاوره برای شما تعیین می شود. مدت زمان درمان بسته به میزان مشکلات مو و پوست سر هر فرد می تواند متفاوت باشد.

هیر فیلر برای چه کسانی مناسب است؟

همه افراد در همه سنین می توانند از مزایای تزریق آمپول هیر فیلر برای درمان ریزش مو بهره مند شوند اما برخی اشخاص هستند که کاندیداهای بهتری برای این اقدام درمانی می باشند. بهترین داوطلبان برای تزریق هیر فیلر عبارتند از اشخاصی که:

  • موهای ضعیف و نازک دارند
  • درمان انواع طاسی در خانم ها و آقایان
  • تحریک و رشد سریع موها و افزایش حجم موها
  • درمان ریزش مو، نازکی مو و آلوپسی آندروژنیک (طاسی با الگوی مردانه)
  • دستیابی به اثر هم افزایی، زمانی که همراه با سایر روش های درمانی ریزش مو استفاده می شود
  • افزایش چرخه عمر کاشت در افرادی که کاشت مو انجام داده اند و می خواهند تأثیر و ماندگاری درمان خود را افزایش دهند

خلاصه مطلب

مردان و زنان بسیاری با مشکلاتی از قبیل نازک شدن موها، موخوره و ریزش مو درگیر هستند. ریزش مو در اصل یک پدیده ی کاملاً طبیعی و نرمال است. همه ی افراد روزانه حدود ۱۰۰ تار موی خود را در حالت عادی از دست می دهند.

خوشبختانه ما متوجه این موضوع نمی شویم زیرا این ریزش مو به طور خودکار با رشد مجدد موهای جدید جبران می شود. با افزایش سن این کاملاً طبیعی است که حجم موهای ما کاهش بیابد. ریزش مو زمانی می تواند غیر طبیعی باشد که ریزش موی فردی روزانه بیش از ۱۰۰ تار مو باشد. فاکتورهای زیادی در ریزش موی غیر طبیعی افراد نقش دارند.

اما تمامی کسانی که دچار ریزش مو هستند یک ویژگی مشترک دارند.  در واقع افرادی که فولیکول های مویی که تحت تأثیر هورمون ها هستند و گردش خون نامناسبی دارند بیشتر چرخه غیرطبیعی را در رشد و سلامت موهای خود تجربه می کنند.

تزریق هیر فیلر روشی است که با اثر گذاری حداکثری بر روی پوست سر و تارهای مو می تواند منجر به تقویت موها و در نتیجه رفع مشکلات شایع مربوط به آن ها شود. در این مقاله با مزایا، معایب و ویژگی های بهترین کاندیداهای تزریق فیلر مو آشنا شدیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت مشاوره و معاینه با شماره های ۰۲۱۴۰۴۴۰۳۲۲ – ۴۰۴۴۰۳۲۳ تماس بگیرید.

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

مزوتراپی بهتر است یا پی آر پی؟

مزوتراپی بهتر است یا پی آر پی؟

امروزه به دلیل سبک زندگی نامناسب، رژیم غذایی و همچنین ژنتیک، همه ما زودممکن است با مشکلات ریزش مو مواجه شویم. روش های...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *