(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مرکز زیبایی ایریس / تزریقات زیبایی / همه چیز درباره تزریق بوتاکس زیر بغل
مدت زمان مطالعه ۸ دقیقه

همه چیز درباره تزریق بوتاکس زیر بغل

آیا از تعریق بیش از حد زیر بغل خسته شده اید؟ درباره ی تزریق بوتاکس زیر بغل چه می دانید؟ سیستم بدن بسیاری از افراد به گونه ای است که زیر بغل آن ها بیش از حد عرق می کند. این عرق کردن بیش از حد برای افراد خسته کننده و آزار دهنده است. کسانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند اذعان دارند که راه حل های مختلفی را امتحان کرده اند اما نتیجه ی مطلوبی نگرفته اند. این افراد می گویند از محصولات بهداشتی مختلفی استفاده کرده اند اما هیچ کدام موثر نبوده اند. یکی از جدید ترین روش های درمان تعریق زیر بغل، تزریق بوتاکس است. در این مقاله قصد داریم به بررسی درمان دائمی عرق زیر بغل بپردازیم.

چرا تزریق بوتاکس زیر بغل انقدر محبوب شده است؟

تزریق بوتاکس در ابتدا به عنوان یک روش برای انجام عمل های زیبایی به کار برده می شد. اما جالب است بدانید امروزه بوتاکس برای موارد درمانی نیز به کار گرفته می شود. پزشکان از بوتاکس برای درد های عصبی و عضلانی مثل میگرن، اسپاسم های عضلات و هایپر هیدروزیس استفاده می کنند.  هایپر هیدروزیس به معنای عرق کردن بیش از حد می باشد. به این صورت که بدن فرد حتی در دما های معمولی به صورت غیر طبیعی عرق می کند.

یکی از درمان هایی که در طی این سال ها از سوی بسیاری  از پزشکان و متخصصین این حوزه برای تعریق زیر بغل توصیه می شود تزریق بوتاکس است. تزریق بوتاکس با نتایج مثبتی که در پی داشته است ثابت کرده که این روزها مهم ترین و نیز ثمر بخش ترین روش برای درمان تعریق های شدید در زیر بغل افراد است.

تعریق شدید در این ناحیه گاها موجب بروز مشکلاتی برای افراد می شود. مثلا این افراد دائما لباس شان خیس می شود و این تصویری است که  اصلا برایشان خوشایند نیست. به همین جهت علاقه دارند که به درمان این مشکل بپردازند. این اختلال گاها مشکلاتی را در روابط اجتماعی افراد پدید می آورد و ضرورت درمان را برای افراد ایجاد می کند.

تزریق بوتاکس زیر بغل چه مزایایی در پی دارد؟

بسیاری از افراد برای حل مشکل تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل خود ممکن است به سراغ دارو های ضد تعریق بروند. لازم است بدانید این دارو ها تاثیر چندانی ندارند و همچنین دارای عوارض پس از مصرف نیز هستند. در چنین حالتی باید بگوییم بهترین راه حل برای این مشکل، تزریق بوتاکس زیر بغل است. سازمان غذا و داروی آمریکا اذعان دارد که بهترین راه حل برای کسانی که تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل دارند، تزریق بوتاکس زیر بغل می باشد.

تزریق بوتاکس در زیر بغل برای افرادی مناسب است که مصرف داروی های ضد تعریق تاثیر چندانی بر وضعیت آن ها ندارد. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) انجام فرایند بوتاکس را برای افرادی تایید کرده است که در ناحیه زیر بغل تعریق شدید دارند. شما می توانید برای درمان تعریق زیر بغل به مرکز زیبایی آیریس در غرب تهران مراجعه کنید. برخی از مهم ترین مزایای تزریق بوتاکس زیر بغل عبارتند از:

  1. روش بوتاکس درد و ناراحتی ای را برای افراد به وجود نمی آورد.
  2. این روش خونریزی، کبودی، تورم و مشکلات این چنینی را به همراه ندارد.
  3. تزریق بوتاکس زیر بغل در کمترین زمان ممکن بالاترین نتیجه دهی را در پی دارد.
  4. درمان سرپایی محسوب می شود؛ بدین معنا که قبل و بعد از انجام تزریق بوتاکس نیاز نیست که فرد بستری شود.
  5. این روش تا حد زیادی در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه بخشی خود را ظاهر می کند؛ در بسیاری از موارد، نتیجه آنی مشاهده می شود.
تزریق بوتاکس زیر بغل در تهران

اثرگذاری تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل موجب می شود اعصاب غده های عرق مسدود شود. به صورت طبیعی هنگامی که شما در یک مکان با دمای زیاد قرار می گیرید، غده های عرق فعال می شوند. این یک عملکرد طبیعی و خودکار بدن است. در واقع بدن این واکنش را به صورت طبیعی انجام می دهد تا دما را کاهش دهد. کسانی که مبتلا به هایپر هیدروزیس یا تعریق بیش از حد هستند، غده های عرق بیش فعالی دارند. هنگامی که تزریق بوتاکس در زیر بغل انجام می شود، این اعصاب غده های عرق ریز فلج می شوند. در واقع باید بگوییم بوتاکس تنها موجب می شود از تعریق بیش از حد جلوگیری شود.

تحقیقات انجام شده نشان می دهد تزریق بوتاکس زیر بغل برای جلوگیری از تعریق بیش از حد بسیار موثر است. البته لازم است بدانید این اثر بخشی زمانی اتفاق می افتد که تزریق بوتاکس زیربغل در بهترین مرکز تزریق بوتاکس انجام شود. در واقع متخصص تزریق بوتاکس ناحیه مورد نظر را ابتدا پاکسازی می کند و سپس با استفاده از یک سوزن کوچک در آن ناحیه چندین تزریق انجام می دهد.

آمادگی قبل از تزریق بوتاکس زیربغل 

برای انجام این عمل آمادگی خاصی لازم نیست اما بهتر است از ۳ روز قبل از انجام تزریق از اصلاح موهای زیر بغل خودداری کنید. همچنین اگر از داروهای رقیق کننده ی خون استفاده می کنید بهتر است چند روز قبل از تزریق مصرف این دارو ها را قطع کنید.

توجه!

مرکز زیبایی ایریس مجهز به پیشرفته ترین دستگاه  لیزرموهای زائد و بهره گیری از تجارب بهترین متخصصان تزربق ژل و بوتاکس و خدمات تخصصی زیبایی صورت مثل زاویه سازی صورت می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره تلفن ۴۰۴۴۰۳۲۲ تماس حاصل نمایید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس زیر بغل

بعد از انجام تزریق بوتاکس زیر بغل به مدت ۲۴ ساعت از اصلاح موهای زیر بغل به هر روشی خودداری کنید. همچنین در این مدت از دوش آب داغ استفاده نکنید. می توانید برای از بین بردن ورم در زیر بغل از کیسه یخ استفاده کنید.

عوارض تزریق بوتاکس زیر بغل

نکته اول این که عارضه های ایجاد شده کاملا موقتی هستند و به نوعی در روند درمان به وجود می آیند. نهایت مدت زمانی که این عارضه ها ادامه پیدا می کند دو الی سه روز است. دومین نکته این که تزریق بوتاکس زیر بغل تا کنون عارضه های خطرناکی را در پی نداشته است. یکی از توصیه هایی که به افراد مختلف داریم این است که از تزریق بوتاکس به زیر بغل نترسند، چرا که این روش درمانی هیچ خطری را در پی ندارد.

تنها چیزی که در روند آن مشکل آفرین و خطرساز خواهد بود این است که روش های درمانی مطمئن و تایید شده از سوی کسانی انجام شود که تخصص و دانش لازم را برای انجام ندارند. در واقع ناپختگی و نیز بی تجربگی در موارد زیادی سبب ساز بروز مشکلاتی گردیده است که در مواردی مشاهده شده جبران ناپذیر بوده است. بنابر تمامی مطالبی که گذشت باید بگوییم این شمایید که باید در خصوص بدن خودتان مسئولانه و محتاطانه عمل کنید و در انتخاب مرکزی که قرار است به ارائه خدمات درمانی به شما بپردازد باید نهایت دقت و وسواس را داشته باشید.

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

عوارض تزریق ژل

عوارض تزریق ژل

عوارض تزریق ژل شامل قرمزی و تورم، عدم تقارن،  کبودی و خارش و حساسیت هستند که احتمال دارد در برخی از افراد بروز پیدا...

آشنایی با تزریق ژل لب روسی

آشنایی با تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی به منظور ایجاد لب‌های پر و حجیم انجام می‌شود. هدف اصلی از تزریق ژل لب با روش روسی، ایجاد حجم اضافی در...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *