(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مرکز زیبایی ایریس / جوانسازی پوست / بهترین مرکز فیس آپ در غرب تهران
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

بهترین مرکز فیس آپ در غرب تهران

یکی از چندین روش زیبایی که این روزها طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است، فیس آپ است. این روش جوانسازی و زیبایی، برخلاف نامش، برای قسمت های مختلفی از بدن قابل استفاده است. اما فیس آپ چیست و چگونه موجب جوانسازی می شود؟ این روش با رفع تیرگی، ترک های پوستی، بهبود اثر زخم، بستن منافذ باز پوست و … می تواند موجب جوانسازی پوست نواحی صورت، آرنج، زانو، زیربغل و قوزک پا شود. در ادامه می خواهیم در مورد اینکه بهترین مرکز برای انجام فیس آپ کدام است، با شما عزیزان صحبت کنیم.

نمونه ای از فیس آپ صورت که در کلینیک تخصصی زیبایی آیریس انجام می شود.

چرا فیس آپ؟

همانطور که در ابتدا مطالعه نمودید، فیس آپ، کاربردهای متنوعی دارد که اگر توسط بهترین ها انجام شود، می تواند به بهترین شکل ممکن نیز اثر خود را نشان دهد. برخی از مزایای این روش جوانسازی پوست عبارتست از:

  • بدون بیهوشی انجام می پذیرد.
  • برخلاف روش های مشابه قدیمی، قابل استفاده برای نواحی اطراف چشم است.
  • بدون درد انجام می شود.
  • امکان لایه برداری از پوست را فراهم می کند.
  • موجب افزایش طراوت پوست و سفتی آن می شود.
  • به رفع چین و چرک های پوستی و ترک ها در نواحی شکم، سینه، ران و … که متاثر از بارداری و یا نوسانات وزنی است، کمک می کند.
  • از لحاظ هزینه، نسبت به برخی روش ها بسیار مقرون به صرفه است.

برای فیس آپ باید به چه نوع مراکزی مراجعه کنیم؟

اینکه فیس آپ را باید در چه مراکزی انجام داد، ممکن است سوال بسیاری از شما عزیزان باشد. در پاسخ به آن می توانیم بگوییم برای انجام این اقدام زیبایی لازم است به کلینیک های تخصصی پوست، مو و زیبایی مراجعه نمایید.

البته ممکن است تمامی مراکز زیبایی، خدمات فیس آپ را ارائه ندهند. بنابراین باید قبل از اقدام، تحقیق و پرس و جو انجام دهید تا مطمئن شوید در مرکز مورد نظر شما این فرآیند انجام می شود یا خیر.

چگونه بهترین مرکز فیس آپ را بیابیم؟

برای یافتن بهترین کلینیک زیبایی که خدمات فیس آپ نیز در آن انجام شود، می توانید با اطرافیان، دوستان و آشنایان خود که تجربه مشابه داشته و یا به هر طریقی با یک یا چند مرکز زیبایی آشنا هستند، مشورت نمایید.

همچنین با یک جستجوی ساده در اینترنت هم می توانید به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید. منتهی تنها به همین شنیده ها نباید کفایت کنید. اگر بتوانید از میزان رضایت مراجعین اطلاعاتی کسب نمایید، می تواند بسیار کمک کننده باشد.

همچنین مراجعه حضوری به مراکز مورد نظر و پرسش سوالاتی که مد نظرتان است، می تواند تا حد زیادی شما را برای تصمیم گیری راهنمایی کند.

اهمیت دقت در انتخاب مرکز فیس آپ

تمامی روش هایی که با هدف جوانسازی و شادابی پوست انجام می شوند، اگر به صورت اصولی صورت نگیرد، می تواند موجب اثرات معکوس شود و عواقبی جبران ناپذیری برای شخص، رقم زند. بنابراین اینکه از چه دستگاهی و چگونه استفاده شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

استفاده صحیح از دستگاه فیس آپ نیز نیازمند تجربه و مهارن کافی است. اگر این مسئله رعایت شود، می توان به بهترین نتیجه دست پیدا کرد.

برخی از عوارضی که ممکن است در نتیجه تصمیم عجولانه برای فیس آپ بروز کند عبارتند از:

  • بازگشت پوست و مشکلات مورد نظر به حالت اولیه
  • همچنین اگر کلینیک زیبایی مورد نظر عفونت های مختلف پوستی و زخم و خراش های روی پوست شما را نادیده بگیرد، عوارض خطرناکی در انتظار شما خواهد بود. زیرا در این شرایط به هیچ عنوان روش فیس آپ توصیه نمی شود.

بنابراین به هیچ عنوان برای انتخاب مرکز زیبایی خوب عجله و سهل انگاری نکنید.

بهترین مرکز فیس آپ در غرب تهران

با توجه به تمام مطالب مذکور می توانیم بگوییم که تعریف بهترین به صورت مطلق امکانپذیر نیست. ممکن است ویژگی هایی که برای شما مهم است، برای شخص دیگر، ملاک نباشد و در همین نقطه، نظر شما در مورد یک موضوع مشخص، بسیار متفاوت خواهد بود. بنابراین برای اینکه بدانید یک مرکز زیبایی بهترین در زمینه فیس آپ است یا نه لازم است که انتظارات و معیارهای خود را به طور کامل مشخص کنید. آن ها را با مرکز مورد نظر مطابقت دهید و در نهایت تصمیم نهایی را اتخاذ نمایید.

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *