(021)40440322 – 40440323
صادقیه، خیابان کاشانی، بین اباذر و مهران، ساختمان راز، پلاک ۶۱، بلوک B، طبقه دوم، واحد ۲۰۲
(021)40440322 – 40440323
مرکز زیبایی ایریس / تزریقات زیبایی / بوتاکس برای چه کسانی ضرر دارد
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

بوتاکس برای چه کسانی ضرر دارد

بیایید با این حقیقت که هر کسی حداقل یک چروک سرسخت دارد که دوست دارد از بین برود، روبرو شویم. این چین و چروک های صورت می تواند روی پیشانی باشد یا حاصل خاطره ای دائمی از تمام خنده هایی که در زندگی داشته اید. در راستای رفع این چرین و چروک های صورت و جوانسازی صورت می توانید اقدام به تزریق بوتاکس کنید. اما در این راستا باید بدانید که چه کسانی جزو افراد مناسب تزریق بوتاکس هستند و چه کسانی جزو افراد نامناسب تزریق بوتاکس اند؟ برای آشنایی با سهولت تزریق بوتاکس و کاهش آن خطوط میتوانید با ما در این مقاله همراه باشید تا ظاهری با طراوت و طبیعی را تجربه کنید.

تزریق بوتاکس برای چه انجام می شود؟

تزریق بوتاکس یک روش موثر برای صاف کردن خطوط و چین و چروک های ظریف است. این یک شکل خالص شده از سم بوتولینوم A است که ما آن را در مقادیر بسیار کم تزریق می کنیم تا انقباضات عضلانی که باعث ایجاد چین و چروک می شوند متوقف شود.

بوتاکس محبوب ترین عمل زیبایی در سراسر کشور است که سالانه ۷ میلیون نفر آن را انجام می دهند.

از نظر فنی، بوتاکس یک نوروتوکسین است. در مقادیر بسیار بیشتر از آنچه برای درمان زیبایی استفاده می شود، بوتولینوم سمی است که باعث مسمومیت بوتولیسم می شود. اما دوز کوچکتر آن را در صورت تجویز توسط یک ارائه دهنده آموزش دیده ایمن می کند. همچنین قبل از تزریق به عنوان یک درمان زیبایی تصفیه می شود.

نواحی-تزریق-بوتاکس

بوتاکس سیگنال هایی که باعث انقباض عضلانی می شوند را متوقف می کند. هنگامی که مقادیر کمی به صورت شما تزریق می شود، فقط عضلات صورت درمان شده این انقباضات را متوقف می کنند. شاید بهتر باشد این انقباضات ظریف ماهیچه ای را به عنوان چین و چروک بدانید. با شل شدن این عضلات، چین و چروک های شما نرم می شوند.

افراد نامناسب برای تزریق بوتاکس

بوتاکس به طور کلی برای اکثر بیماران بی خطر در نظر گرفته می شود، اما اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید، یا اگر دارای یک اختلال عصبی عضلانی مانند سندرم جانبی آمیوتروفیک (ALS، همچنین به عنوان بیماری لو گریگ) یا میاستنی گراویس هستید، جزو افراد نامناسب تزریق بوتاکس هستید و نباید بوتاکس دریافت کنید.

همچنین اگر بیماری یا عفونت شدیدی دارید، شما جزو افراد نامناسب برای تزریق بوتاکس قرار می گیرید.

علاوه بر این، حتی بیماران سالم نیز باید در هنگام دریافت بوتاکس اقدامات احتیاطی را انجام دهند. پس از تزریق بوتاکس صورت خود را مالش ندهید زیرا ممکن است به طور ناخواسته بوتاکس را به سایر قسمت های صورت خود پخش کنید که می تواند عوارض جانبی ناخواسته ای داشته باشد.

تزریق بوتاکس بسته به نواحی تحت درمان معمولا بین ۳ تا ۱۲ ماه طول می کشد. اگر می‌خواهید نتایج را ادامه دهید، باید تزریق‌ها را تکرار کنید.

اگر می‌خواهید بدانید که آیا جزو افراد نامناسب تزریق بوتاکس هستید یا نه، لطفاً برای تعیین وقت مشاوره امروز با دفتر من تماس بگیرید . در مشاوره شما، خوشحال می شوم به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهم و به شما کمک کنم تا بهترین درمان ممکن را برای نگرانی های خود پیدا کنید.

سوالات متداول

کلام آخر

روزهایی که بوتاکس به شما ظاهری منجمد و شگفت‌زده می‌دهد گذشته است. تزریق بوتاکس امروزی به گونه ای طراحی شده است که پوست شما را جوان تر و شاداب تر نشان دهد.

اکثر مشتریان ما کاندیدای خوبی برای بوتاکس هستند، اگرچه برخی از افراد جزو افراد نامناسب تزریق بوتاکس هستند و نباید این درمان را دریافت کنند. هم مردان و هم زنان می توانند از بوتاکس بهره مند شوند. ارائه دهندگان ما در کلینیک زیبایی آیریس، یکی از بهترین مرکز تزریق بوتاکس، بیشتر در مورد اینکه چه کسی کاندیدای مناسب برای بوتاکس و چه کسی جو افراد نامناسب تزریق بوتاکس است توضیح می دهد.

اگر دوست دارید در مورد تزریق بوتاکس و افراد نامناسب تزریق بوتاکس بیشتر بدانید، خوشحال می شویم با شما صحبت کنیم. برای مشاوره و یا تعیین وقت با ما تماس بگیرید.

مرکز زیبایی ایریس

کلینیک زیبایی ایریس

مرکز زیبایی ایریس، کلینیک تخصصی پوست و لیزر در غرب تهران
با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه خدمات بسیاری از جمله لیزر موهای زائد به طور تخصصی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و انواع فیلر، مزوتراپی سر و صورت، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی آماده خدمات رسانی می باشد و توانسته به بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

برچسب ها:

مقالات مرتبط

عوارض تزریق ژل

عوارض تزریق ژل

عوارض تزریق ژل شامل قرمزی و تورم، عدم تقارن،  کبودی و خارش و حساسیت هستند که احتمال دارد در برخی از افراد بروز پیدا...

آشنایی با تزریق ژل لب روسی

آشنایی با تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی به منظور ایجاد لب‌های پر و حجیم انجام می‌شود. هدف اصلی از تزریق ژل لب با روش روسی، ایجاد حجم اضافی در...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *